News

Bed And Breakfast a Porto Maurizio Imperia

Dal Bed  And Breakfast Cà del Vescovo  in pochi minuti, passando  tra carruggi e vicoli ombrosi, si arriva alla parte più alta di Porto Maurizio dove è ubicata la maestosa cattedrale. Da qui la vista sul golfo è splendida e, se la giornata è serena, è possibile vedere le coste della Corsica.

Nel centro storico di Porto Maurizio, Imperia, al secondo piano di un palazzo d’epoca, apre agli ospiti il Bed&Breakfast Cà del Vescovo. L’appartamento di 160 mq è stato ristrutturato nel 2003 e in alcune stanze conserva ancora soffitti affrescati dal celebre pittore Carrega, nato a Porto Maurizio, e pavimenti a mosaico veneziano di grande bellezza.

La struttura deliziosa e ben curata è composta da due camere, una suite ed un salone attrezzato per la prima colazione. A disposizione degli ospiti nelle camere, una TV a schermo piatto, collegamento wifi e bagno privato con doccia.

Porto Maurizio è un borgo ligure molto suggestivo. Il Bed  And Breakfast  Cà del Vescovo si trova  in pieno centro cittadino, e la sua posizione strategica permette di raggiungere in pochi minuti sia le spiagge che il borgo Parasio, uno dei luoghi più caratteristici. 

Bed & Breakfast Cà del Vescovo di Conte Brunella

 Via G. Carducci, 7 - 18100 IMPERIA

Tel. +39 338 5977113 - Fax. +39 0183 60052

Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.

 

Read 189039 times Last modified on Martedì, 03 Aprile 2018 13:53

32926 comments

  • Tunesische tajine posted by Tunesische tajine Sabato, 26 Settembre 2020 20:53

    This information is priceless. How can I find out more?

    Comment Link
  • Business Development Courses posted by Business Development Courses Sabato, 26 Settembre 2020 20:41

    What's up all, here every one is sharing
    these kinds of know-how, therefore it's pleasant to
    read this weblog, and I used to go to see this weblog daily.

    Comment Link
  • Spotify posted by Spotify Sabato, 26 Settembre 2020 20:37

    I sаvor, cause I discоvered exactly what I was looking for.
    Yoս've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man.
    Have a greаt day. Bye

    Comment Link
  • Tunesisch aardewerk posted by Tunesisch aardewerk Sabato, 26 Settembre 2020 20:03

    I know this web page offers quality depending articles and extra
    data, is there any other web page which provides
    these things in quality?

    Comment Link
  • iso 9001 2015 training in kota kinabalu east malaysia posted by iso 9001 2015 training in kota kinabalu east malaysia Sabato, 26 Settembre 2020 19:53

    Hey! This post couldn't be written any better! Reading through
    this post reminds me of my old room mate! He always kept chatting about this.
    I will forward this page to him. Pretty sure he will have a good read.
    Thanks for sharing!

    Comment Link
  • internal environmental auditor training iso 14001 2015 outline posted by internal environmental auditor training iso 14001 2015 outline Sabato, 26 Settembre 2020 19:46

    Please let me know if you're looking for a writer for
    your site. You have some really good articles and I believe I would be a good asset.
    If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please blast me an e-mail if interested. Kudos!

    Comment Link
  • first aid certification posted by first aid certification Sabato, 26 Settembre 2020 19:40

    Excellent way of explaining, and pleasant paragraph to take facts about
    my presentation subject, which i am going to present in college.

    Comment Link
  • 小爸爸 posted by 小爸爸 Sabato, 26 Settembre 2020 19:29

    I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was wondering
    what all is required to get set up? I'm assuming having
    a blog like yours would cost a pretty penny?
    I'm not very internet smart so I'm not 100% positive.
    Any tips or advice would be greatly appreciated. Thanks

    Comment Link
  • slot online indonesia posted by slot online indonesia Sabato, 26 Settembre 2020 19:19

    This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me.
    Thanks a lot!

    Comment Link
  • link alternatif s128 posted by link alternatif s128 Sabato, 26 Settembre 2020 18:44

    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it is
    really informative. I am going to watch out for brussels.
    I will be grateful if you continue this in future.
    Many people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Comment Link