News

B&B a Porto Maurizio Imperia

il B&B  Cà del Vescovo di Porto Maurizio, Imperia,  ha un particolare fascino d’antan e vi aspetta se sognate una perfetta accoglienza ed un’ incantevole camera in uno splendido palazzo storico per un soggiorno molto piacevole e rilassante.

L’appartamento di 160 mq è stato ristrutturato nel 2003 e in alcune stanze conserva ancora soffitti affrescati dal celebre pittore Carrega, nato a Porto Maurizio, e pavimenti a mosaico veneziano. La struttura deliziosa e ben curata è composta da due camere, una suite ed un salone attrezzato per la prima colazione. A disposizione degli ospiti nelle camere, una TV a schermo piatto, collegamento wifi e bagno privato con doccia.

Dal B&B  Cà del Vescovo i borghi lambiti dal mare raggiungibili con una piacevole passeggiata di pochi minuti sono La Marina e La  Foce,  ospitano stabilimenti balneari e attrezzature sportive. A Borgo Marina potrete passeggiare nel nuovo porto marino, visitare il museo dell’olivo e rilassarvi in una delle più suggestive spiagge della Riviera, la Spiaggia d’Oro. A Borgo Prino, all’estremità ovest di Porto Maurizio, ristoranti tipici e pizzerie offrono menù locali e turistici da gustare nelle terrazze lungo la passeggiata.

B&B  Cà del Vescovo di Conte Brunella

 Via G. Carducci, 7 - 18100 IMPERIA

Tel. +39 338 5977113 - Fax. +39 0183 60052

Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.

 

Read 167 times Last modified on Martedì, 03 Aprile 2018 13:54

23 comments

  • Florentina posted by Florentina Domenica, 16 Giugno 2019 17:08

    It's a shame you don't have a donate button! I'd
    without a doubt donate to this brilliant blog!
    I guess for now i'll settle for book-marking and adding
    your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new
    updates and will talk about this site with my Facebook group.
    Talk soon!

    Comment Link
  • Trey posted by Trey Venerdì, 14 Giugno 2019 20:58

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be really something that I think I would never understand.

    It seems too complex and very broad for me. I'm looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

    Comment Link
  • Craig posted by Craig Venerdì, 14 Giugno 2019 13:37

    Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is important and everything. But think
    of if you added some great graphics or videos to give your
    posts more, "pop"! Your content is excellent but with images and
    video clips, this website could undeniably be one of the greatest in its niche.
    Great blog!

    Comment Link
  • Florida posted by Florida Mercoledì, 12 Giugno 2019 08:34

    Very descriptive blog, I liked that bit. Will there be a part 2?

    Comment Link
  • Emma posted by Emma Mercoledì, 12 Giugno 2019 04:44

    Why visitors still make use of to read news papers when in this technological
    globe everything is accessible on net?

    Comment Link
  • Carla posted by Carla Sabato, 08 Giugno 2019 11:06

    Pretty! This has been an incredibly wonderful post. Many thanks for providing this information.

    Comment Link
  • Aidan posted by Aidan Sabato, 08 Giugno 2019 05:57

    An outstanding share! I've just forwarded this onto a coworker who was doing a little research on this.
    And he actually bought me dinner because I discovered it
    for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!!

    But yeah, thanx for spending the time to discuss this matter here on your website.

    Comment Link
  • Dustin posted by Dustin Giovedì, 06 Giugno 2019 19:44

    Hello! Would you mind if I share your blog with my twitter
    group? There's a lot of folks that I think would really enjoy
    your content. Please let me know. Thanks

    Comment Link
  • Horacio posted by Horacio Mercoledì, 05 Giugno 2019 14:40

    Pretty! This has been an extremely wonderful post.
    Thank you for providing these details.

    Comment Link
  • Selena posted by Selena Mercoledì, 05 Giugno 2019 13:03

    Wow, that's what I was seeking for, what a data! present here at this weblog, thanks admin of
    this website.

    Comment Link