News

Bed And Breakfast Imperia

Nel centro storico di Porto Maurizio, Imperia, al secondo piano di un palazzo d’epoca, apre agli ospiti il Bed&Breakfast Cà del Vescovo. L’appartamento di 160 mq è stato ristrutturato nel 2003 e in alcune stanze conserva ancora soffitti affrescati dal celebre pittore Carrega, nato a Porto Maurizio, e pavimenti a mosaico veneziano.

La struttura deliziosa e ben curata è composta da due camere, una suite ed un salone attrezzato per la prima colazione. A disposizione degli ospiti nelle camere, una TV a schermo piatto, collegamento wifi e bagno privato con doccia.

Porto Maurizio è un borgo ligure molto suggestivo. Il Bed  And Breakfast  Cà del Vescovo si trova  in pieno centro cittadino, e la sua posizione strategica permette di raggiungere in pochi minuti sia le spiagge che il borgo Parasio, uno dei luoghi più caratteristici.  Dal Bed  And Breakfast infatti in pochi minuti passando  tra carruggi e vicoli ombrosi si arriva alla parte più alta di Porto Maurizio dove è ubicata la maestosa cattedrale. Da qui la vista sul golfo è splendida e, se la giornata è serena, è possibile vedere le coste della Corsica.

Bed & Breakfast Cà del Vescovo di Conte Brunella

 Via G. Carducci, 7 - 18100 IMPERIA

Tel. +39 338 5977113 - Fax. +39 0183 60052

Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.

 

Read 471 times Last modified on Martedì, 03 Aprile 2018 13:55

63 comments

  • Lashay posted by Lashay Martedì, 20 Agosto 2019 00:38

    Excellent beat ! I would like to apprentice at the same time as you amend your web site,
    how can i subscribe for a weblog website? The account helped me a
    appropriate deal. I were a little bit familiar of this your broadcast provided shiny transparent idea

    Comment Link
  • Celina posted by Celina Lunedì, 19 Agosto 2019 03:06

    I'm curious to find out what blog platform you're utilizing?
    I'm experiencing some small security problems with my latest website and I'd like to find something more safe.

    Do you have any recommendations?

    Comment Link
  • Louella posted by Louella Domenica, 18 Agosto 2019 15:10

    Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am going through difficulties with your RSS.
    I don't understand why I can't subscribe to it.
    Is there anybody else having the same RSS issues?
    Anyone who knows the solution will you kindly respond?
    Thanx!!

    Comment Link
  • Gino posted by Gino Domenica, 18 Agosto 2019 11:57

    What's up, yup this paragraph is really good and I have learned lot of things from it
    regarding blogging. thanks.

    Comment Link
  • Myrtis posted by Myrtis Mercoledì, 14 Agosto 2019 17:57

    It's very straightforward to find out any topic on web as compared
    to books, as I found this paragraph at this site.

    Comment Link
  • Henrietta posted by Henrietta Mercoledì, 14 Agosto 2019 12:12

    Link exchange is nothing else however it is simply placing the other person's blog link on your page
    at proper place and other person will also do similar for you.

    Comment Link
  • Penni posted by Penni Martedì, 13 Agosto 2019 15:56

    Why people still use to read news papers when in this technological world all is accessible on web?

    Comment Link
  • Johne148 posted by Johne148 Lunedì, 05 Agosto 2019 12:42

    I do believe all of the ideas you've offered for your post. They are really convincing and will definitely work. Still, the posts are very quick for newbies. May just you please extend them a little from next time? Thank you for the post. gdccdffdagdd

    Comment Link
  • Buford posted by Buford Giovedì, 01 Agosto 2019 23:49

    I just like the helpful info you provide in your articles.
    I'll bookmark your blog and test again right here regularly.

    I'm moderately sure I'll learn many new stuff right right here!
    Best of luck for the following! plenty of fish natalielise

    Comment Link
  • Hung posted by Hung Giovedì, 01 Agosto 2019 12:46

    Attractive section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert
    that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.
    Anyway I'll be subscribing to your augment and
    even I achievement you access consistently fast.
    plenty of fish natalielise

    Comment Link